contact: +40 734 660 673

AUDIENTA TARGETATA

 

Expo Plast 2017 a fost gandit in jurul Audientei. Strategia de atragere a unei audiente targetate si de calitate – specialisti din industria de mase plastice, a ambalajelor, medicala, industria auto, electrotehnica si alte domenii industriale - are patru componente principale:

 

 

 

Visitors Call Center

Promovam evenimentul si atragem vizitatori specialisti la standurile dvs. pe toate canalele de comunicare disponibile: Visitors Call Center, Campanii de marketing (publicitate online, radio-TV, newsletter)

► Peste 3.000 de specialisti vor fi invitati la targ de catre o echipa specializata de call center - specialisti din industria de mase plastice si persoane din top managementul principalelor firme vizate din industriile conexe - directori generali, CEO, directori achizitie si directori de productie.

Continuam programul Discount Exclusiv

► Si in acest an vom continua actiunea de promovare “Discount Exclusiv” care are rolul de a creste interesul publicului pentru vizitarea Expo Plast si de a contracta si achizitiona la fata locului produse si servicii de interes.
► Pe perioada celor 4 zile expozantii vor acorda discounturi exclusive, valabile numai pe perioada targului.
► Discounturile vor fi mediatizate inainte de deschiderea manifestarii prin newslettere, site-ul www.expoplast.ro si, la fata locului, prin brosuri distribuite la intrarea in expozitie.

Cum va ajuta participarea la un targ specializat pe domeniul in care activati?

EUROEXPO intelege obiectivele de business ale clientilor sai si construieste fiecare eveniment in jurul ideii de eficienta.

Ce avantaje ai cand participi la unul din evenimentele noastre:
► intalnirea directa cu clientii traditionali;
► largirea portofoliului de clienti;
► promovarea companiei, a marcilor comercializate, a produselor, ofertelor si serviciilor;
► obtinerea unui feedback imediat din partea clientilor;
► efectuarea de cercetari de piata, analizarea concurentei;
► construirea unei baze de date si perspectiva de a creste vanzarile;
► pozitionarea companiei in elita industriei de prelucrare a maselor plastice;
► socializarea cu clientii – noi si potentiali;
► penetrarea de noi piete;
► generarea unei expuneri media unice.

Expo Plast